Liaising between guests and partners to resolve light complexity issues via inbound, outbound, email, chat, and messaging on various topics such as: additional travel advice, modifications, cancellations, complaint, ...
Providing accurate, valid, and complete information by using the right tools, methods, and processes.
Ensuring a high level of customer service and a positive guest experience
Working Time: 24/7, 2 day off per week, arrange by team leaders
Liên hệ với khách hàng thông qua các cuộc gọi đi, nhận cuộc gọi đến, email, chat, tin nhắn để hỗ trợ xử lý các vấn đề liên quan đến những lời khuyên cho các chuyến du lịch, nơi ở, những vấn đề hủy đổi và than phiền.
- Cung cấp thông tin chính xác, hợp lệ và đầy đủ bằng cách sử dụng các công cụ, phương
pháp và quy trình phù hợp.
- Đảm bảo việc chăm sóc khách hàng và trải nghiệm tích cực của khách hàng ở mức độ ca
Thời gian làm việc: 5 ngày/tuần, off bất kỳ 2 ngày/tuần.
- Ca: xoay ca 24/7, 9 tiếng/ca (bao gồm 1.5 tiếng nghỉ ngơi).
+ Ca ngày: 7:00 – 16:00 | 9:00 – 18:00 | 12:00 – 21:00 | 13:00 – 22:00
+ Ca đêm: 19:00 – 4:00 | 20:00 – 5:00 | 21:00 – 6:00 | 22:00 - 7:00
Fluency in English (Speaking, listening, writing, and reading) - working 100% English.
Ability to adapt and work well under pressure in a fast-paced environment
Ability to take ownership and solve problems
Positive and resilient attitude
Minimum high school diploma or equivalent
At least 6 months in Customer Service role
Tốt nghiệp THPT hoặc các chuyên ngành tương đương là một lợi thế.
Sử dụng thành thạo tiếng Anh (nói, nghe, viết và đọc) – làm việc 100% bằng tiếng Anh
Base salary: 7.500.000vnd/month
Meal Allowance: 500.000vnd/month
Complexity allowance: 1.000.000vnd/month (applied after 2 probationary months)
Monthly KPI incentive: 900.000 – 1.200.000vnd
14 Annual leave per year
Computer provided
100% English Environment
Global training program
Annual review
13th pay salary
Thu nhập trung bình: 10.000.000 – 12.000.000đ/tháng.
- Thử việc 2 tháng nhận 100% lương.
- Lương cơ bản: 7.500.000/tháng
- Phụ cấp cơm: 500.000đ/tháng.
- Phụ cấp ca đêm: 30% lương cơ bản.
- Phụ cấp công việc: 1.000.000đ/tháng (áp dụng sau 2 tháng thử việc).
- Thưởng KPI: 900.000 - 1.200.000đ/tháng